AI-gedreven incasso van Ophelos

AI & Machine Learning in incasso
AI & Machine Learning in incasso

Ophelos, dat eind 2023 door Intrum werd overgenomen, is een vooraanstaand AI- en technologiebedrijf dat zich richt op het verminderen van openstaande schulden voor zijn opdrachtgevers en het bijstaan van eindklanten die financiële moeilijkheden ondervinden.

 

Hun autonome incassoplatform, met geavanceerde AI- en machine learning-technologieën, spoort uw klanten aan tot betaling via diverse kanalen, met een gepersonaliseerde en empathische klantbeleving.

Toonaangevende AI-technologie

Volledig schaalbaar

Empathische incasso op grote schaal

Best-in-class digitale klantbeleving

AI & Machine Learning in incasso
AI & Machine Learning in incasso

Automatisering incassoproces

Ophelos' "digital first" klantbeleving biedt schaalbare empathie. Klanten kunnen hun account zelf beheren via het intuïtieve Ophelos-platform of snel menselijke ondersteuning krijgen van onze Customer Advisors. Het platform van Ophelos triëert klanten digitaal naar de beste oplossing, waardoor het moeiteloos grote aantallen dossiers autonoom kan beheren.

Optimale aftersales klantervaring

Een best-in-class klantbeleving leidt tot uitstekende zakelijke resultaten. Ophelos biedt een ervaring vergelijkbaar met hoe bedrijven tegenwoordig nieuwe klanten werven, met altijd en overal toegang, op elk apparaat. 

Incasso inzichten

Ophelos biedt een geheel nieuwe manier om in uw gegevens te duiken, met een datarijk analytisch platform dat u volledig inzicht geeft in uw klantenbestand en bedrijfsvoering. Het Ophelos Analytics-platform volgt alle incassoactiviteiten in realtime om u directe inzichten te geven in de schuldafwikkeling van uw klanten.

Veelgestelde vragen

FAQ - AI-gedreven incasso van Ophelos | Intrum

Wat betekent AI-gedreven incasso voor de resultaten?

Ophelos' AI-gestuurde incasso levert opdrachtgevers consequent uitstekende resultaten op alle meetbare vlakken, waaronder de activatie van slechte betalers, de klanttevredenheid, het aantal beloftes tot betaling en de effectieve betaling van schulden. Om meer te horen over de opmerkelijke resultaten die we hebben behaald voor bedrijven zoals dat van u, neem gewoon contact met ons op.

Wat als mijn klanten met iemand willen praten?

We begrijpen het belang van menselijke interactie als het om geld gaat. Hoewel veel klanten kiezen voor zelfbedieningsopties, blijft ons team direct beschikbaar via telefoon, live chat, e-mail, sms of post. Naarmate meer klanten ervoor kiezen om hun schulden zelfstandig te beheren, heeft ons team ook meer capaciteit om kwaliteitstijd te besteden aan schuldenaren die echt persoonlijke begeleiding nodig hebben.

Is de AI-gestuurde incasso van Ophelos in overeenstemming met de regelgeving?

Ophelos zorgt ervoor dat alle AI-technologieën worden ontwikkeld en getraind om te voldoen aan de strengste regelgevingsnormen. Via Ophelos Analytics kunt u op elk moment eenvoudig de naleving van relevante regelgeving monitoren. Onze toewijding gaat verder dan alleen naleving. We streven ernaar voor onze sector nieuwe standaarden te ontwikkelen die de regelgevende eisen overtreffen.

AI-gedreven incasso platform

Intrum en Ophelos luiden een nieuw tijdperk van autonome schuldafwikkeling in

Samen vestigen we een nieuwe standaard voor credit management, waarbij we de langdurige expertise van Intrum in de incassobranche combineren met de geavanceerde AI-technologie van Ophelos. In plaats van alleen te vertrouwen op traditionele methoden, gebruiken we AI en Machine Learning om grote hoeveelheden gegevens te analyseren, wat leidt tot rijkere inzichten, een hogere betrokkenheid en de beste klantbeleving.

 

 Een nieuw tijdperk in van AI-gedreven incasso >

“AI zal een centrale rol spelen bij het begeleiden van Belgische consumenten naar correct betaalgedrag, waarbij de nadruk zal liggen op het bouwen van bewustzijn en het aanbieden van oplossingen. De overname van Ophelos door Intrum illustreert die verschuiving naar innovatieve technologieën om de uitdagingen in communicatie met debiteuren aan te pakken.”

Guy Colpaert, Managing Director Intrum Benelux

Wat mag u verwachten?

  • 1

    Klik op de knop in deze webpagina en vul het webformulier in.

  • 2

    Nadat alle gegevens over uw type klanten (B2B/B2B, Nationaal/Export,…) zijn verzameld, stuurt uw accountmanager u een prijsvoorstel. U ontvangt binnen 48u reactie van onze kant.

  • 3

    Nadat wij uw gehandtekende contract ontvangen, sturen wij u login gegevens voor ons online portaal en heldere instructies voor het transfereren van dossiers.

  • 4

    U kan van start! Via het online portaal bezorgt u uw dossiers in een handomdraai aan Intrum. De door ons ondernomen acties en geïnde factuurbedragen krijgt u te zien in een duidelijk overzicht.


Profiteer van de expertise van de markleider in kredietbeheer

De weg naar een financieel gezond bedrijf