Ik kan het saldo niet in één keer betalen
Stel samen met ons een afbetaalplan op.
Wij willen samen met u een oplossing vinden. Wij houden rekening met uw financiële situatie en zorgen ervoor dat u een haalbaar afbetaalplan krijgt waarmee u uw openstaand saldo kunt afbetalen.
Als u toegelaten bent tot collectieve schuldenregeling of hulp krijgt van een schuldbemiddelaar (OCMW, CAW,…), vragen wij u ons op de hoogte te stellen van uw situatie en de contactgegevens van uw bemiddelaar te bezorgen. Zo kunnen wij samen met u en de bemiddelaar uw zaak tot een goed einde brengen.
Krijg hulp bij een afbetaalplan
Vindt u het moeilijk om in één keer te betalen? Start een afbetaalplan.
De beste manier om dit te doen is door in te loggen via uw persoonlijke pagina. Hier kan u de optie kiezen voor een afbetaalplan, een bedrag per maand en de startdatum. Uw bericht zal automatisch gelinkt worden in het dossier en opgepikt worden door één van onze medewerkers die u zo snel mogelijk zal contacteren.
Ik kan op dit moment geen betaling doen
Maak u geen zorgen, Intrum staat klaar om u te helpen.
Telefonisch contact opnemen met onze klantenservice kan tijdens de kantooruren van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 20u, zaterdag van 8u30 tot 13u.
Wij willen u graag ademruimte geven en u de kans bieden hulp te krijgen.
Contactgegevens via onderstaande knop.
Tips & Advies
loading...