Wat zijn mijn opties?

Ik kan het saldo niet in één keer betalen

Wij zullen rekening houden met uw financiële situatie en samen met u een afbetaalplan opstellen.
Ik kan nu niet in één keer betalen, wat kan ik doen?

Stel samen met ons een afbetaalplan op.

Wij willen samen met u een oplossing vinden. Wij houden rekening met uw financiële situatie en zorgen ervoor dat u een haalbaar afbetaalplan krijgt waarmee u uw openstaand saldo kunt afbetalen. 

Als u toegelaten bent tot collectieve schuldenregeling of hulp krijgt van een schuldbemiddelaar (OCMW, CAW,…), vragen wij u ons op de hoogte te stellen van uw situatie en de contactgegevens van uw bemiddelaar te bezorgen. Zo kunnen wij samen met u en de bemiddelaar uw zaak tot een goed einde brengen.

Wat is een afbetaalplan

In termijnen terugbetalen

Krijg hulp bij een afbetaalplan

Vindt u het moeilijk om in één keer te betalen? Start een afbetaalplan.

De beste manier om dit te doen is door in te loggen via uw persoonlijke pagina. Hier kan u de optie kiezen voor een afbetaalplan, een bedrag per maand en de startdatum. Uw bericht zal automatisch gelinkt worden in het dossier en opgepikt worden door één van onze medewerkers die u zo snel mogelijk zal contacteren.


Ik kan niet betalen

Ik kan op dit moment geen betaling doen

Maak u geen zorgen, Intrum staat klaar om u te helpen.

Telefonisch contact opnemen met onze klantenservice kan tijdens de kantooruren van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 20u, zaterdag van 8u30 tot 13u.

Wij willen u graag ademruimte geven en u de kans bieden hulp te krijgen.

Contactgegevens via onderstaande knop.