Laat ons u helpen

Snelst en makkelijkst!

Login op ons portaal

De snelste manier om hulp te krijgen bij uw facturen, is door in te loggen op ons portaal. Op het portaal kunt u bijvoorbeeld:

  • uw factuur betalen
  • een afbetalingsplan opstellen
  • een overzicht verkrijgen van uw schulden en nog veel meer. 

Wenst u ons te spreken?

Bel ons

Als u een vraag heeft of niet zeker weet wat u moet doen, contacteer ons dan gerust. Onze klantendienst staat voor u paraat!

ALERT:

  • Voor u ons contacteert ivm een ontvangen e-mail, check eerst de afzender van de e-mail:
    Een mail van "INTRUM - Advocaten & Gerechtsdeurwaarders" (intrum@gdc-office.com of ggn-betalingen@gdc-office.com of intrum.incasso.office@victorderidder.com of fixdebt.services@outlook.com of centraal-justitieel-incassobureau@outlook.com) of "UNIZO - Advocaten & Gerechtsdeurwaarders" (fixdebt.services3@outlook.com) is een phishing e-mail en mag u negeren. U hoeft ons hiervoor niet te contacteren.
  • Volgende afzenders staan vermeld op mails van Intrum : b2c@intrum.com, b2b@intrum.com, bo@intrum.be, bu@intrum.be, noreply@intrum.be.
    Indien uw ontvangen mail van één van deze afzenders komt, helpen wij u graag verder.

Contacteer onze klantendienst op volgend nummer: 02 708 30 33.

We zijn bereikbaar elke werkdag van 8u30 tot 20u, zaterdag van 9u00 tot 13u00.


Verkiest u een persoonlijk gesprek?

Dat is tijdelijk niet mogelijk

Gezien de corona maatregelen zien wij ons verplicht om persoonlijk contact in al onze kantoren, en in het bijzonder op ons hoofdkantoor in Gent, op te schorten.

Bij gevolg vragen wij u om met ons telefonisch contact op te nemen op het nummer  02 708 30 33 of via mail op bo@intrum.com.