Aanpassing openingsuren door coronavirus 

Vanaf woensdag 25 maart is Intrum telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 17u zolang de coronamaatregelen van kracht zijn. Aan het loket ontvangen wij voorlopig geen klanten meer.

Laat ons u helpen

Snelst en makkelijkst!

Login op ons portaal

De snelste manier om hulp te krijgen bij uw facturen, is door in te loggen op ons portaal. Op het portaal kunt u bijvoorbeeld:

  • uw factuur betalen
  • een afbetalingsplan opstellen
  • een overzicht verkrijgen van uw schulden en nog veel meer. 

Wenst u ons te spreken?

Bel ons

Als u een vraag heeft of niet zeker weet wat u moet doen, contacteer ons dan gerust. Onze klantendienst staat voor u paraat!

Contacteer onze klantendienst op volgend nummer: 02 708 30 33.

We zijn bereikbaar elke werkdag van 8u30 tot 17u. Uitzonderlijk zullen wij op zaterdag voormiddag tot nader orde niet bereikbaar zijn. 

 


Verkiest u een persoonlijk gesprek?

Dat is tijdelijk niet mogelijk

Gezien de Corona maatregelen zien wij ons verplicht om het persoonlijke contact tot nader order op te schorten. Bijgevolg vragen wij u om met ons telefonisch of via mail in contact te treden.