Ik heb een openstaande factuur

Betaal nu

Bij Intrum hebben we diverse opties om openstaande facturen te betalen. U kunt betalen zonder in te loggen of via het portaal waar u meer info vindt.
Openstaande factuur?

Betaal nu op het portaal

U kunt betalingen uitvoeren en uw dossier raadplegen op ons klantenportaal. Log in om volledige toegang te verkrijgen.

Op 27/05/2019 heeft een intern IT-incident zich op de server van Intrum nv voorgedaan, waardoor de Intrum medewerkers tijdelijk (28/05/2019, 29/05/2019 en 30/05/2019) de interne database niet konden consulteren.

Onmiddellijk na vaststelling van het probleem hebben onze IT-experten alles in het werk gesteld om het probleem te verhelpen. Op donderdag 30/05/2019 werden alle herstelwerken afgerond zodanig dat wij vanaf 31/05/2019 terug beschikbaar staan voor u.

Evenwel kon Intrum nv u tijdelijk telefonisch/ per email niet verder helpen bij mogelijke vragen omtrent dossiers, wat wij ten zeerste betreuren. Gezien de tijdelijke onbeschikbaarheid van uw persoonsgegevens, hebben wij dan ook de nodige stappen ondernomen, eveneens ten aanzien van de autoriteiten.

We vinden het belangrijk om uw persoonsgegevens goed te beveiligen. Wij nemen de beveiliging van deze gegevens zeer serieus en wensen ons dan ook ons oprecht hiervoor te verontschuldigen.

 


Openenstaande factuur?

Betaal nu in persoon of via online overschrijving

U kunt online betalen of in gelijk welk postkantoor door het overschrijvingsformulier te gebruiken dat als bijlage bij onze brief zit.