White Label Credit Management

Een klantvriendelijk proces van facturatie- en betalingsopvolging vergt forse investeringen in mensen, software, hardware, know-how, analytics en kantoorruimte. Daarom kiezen Belgische bedrijven steeds vaker voor een White Label Credit Management oplossing buitenshuis, bij Intrum.

 

Met het White Label Credit Management van Intrum, biedt u uw klanten de beste ‘Financial Customer Care’ die voor handen is. In het Order to Cash Proces gebeuren alle contacten tussen onze mensen en uw klanten dan vanuit úw naam, zodat het lijkt alsof ze gebeuren door uw eigen mensen. Intrum blijft anoniem.

Klantenbehoud staat voorop

Uitmuntende ‘customer experience’

Toegewijde customer advisors

Intrum blijft anoniem


Maximale klantenretentie

U laat ons de zorg van uw ‘Financial Customer Care’ overnemen zodat u zich kan focussen op de groei van uw bedrijf. In alles wat wij doen, gaan wij voor een maximale klantenretentie zodanig dat uw klant “ klant” blijft!

Opvolging op uw maat

Bekijk ‘White Label’ Credit Management als een op maat gemaakte opvolging van uw klantenportefeuille waarin u bepaalt wat Intrum voor uw klanten kan doen. Intrum beschikt over een hele reeks van mogelijk te ondernemen acties die makkelijk naar uw noden kunnen vertaald worden.

Financial customer care

Zoekt u een ‘Financial Customer Care’ oplossing? Neem contact op om ons White Label Credit Management te bespreken. Onze experts zullen samen met u op zoek gaan naar een oplossing die past bij uw bedrijf, want wij leven ons in – in uw bedrijfscultuur en kopiëren uw DNA.

Veelgestelde vragen

FAQ - White Label Credit Management | Intrum

Hoe gaan wij van start met White Label Credit Management?

We komen bij u langs en leven ons in – in uw DNA; door middel van opleidingen, analyse van uw systemen en vertaling naar de onze, door middel van Q&A. Alle vragen die uw klant kan stellen, zijn al geborgen bij de voorbereiding. Use cases worden opgesteld. Stellen uw klanten nieuwe vragen, dan koppelen we terug naar u, de opdrachtgever. Alle afspraken worden mooi vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA).

Hoe gaat Intrum te werk wanneer u kiest voor White Label Credit Management?

Uw dedicated customer advisors beantwoorden inbound telefoons met uw bedrijfsnaam, gevolgd door hun eigen voornaam en: “Wat kan ik voor u doen?” Zij beantwoorden uw klant zijn vragen, ook buiten de kantooruren. Het doel is de actieve klant te informeren en bij te staan. Ook vragen via e-mail worden punctueel opgevolgd. Klantvriendelijkheid en de tone of voice  zijn topprioriteit. Wanneer nodig, nemen onze customer advisors zelf telefonisch contact op met de klant (outbound) om hem te helpen en te informeren over de stand van het dossier. Ons call center maakt gebruik van nieuwe technieken, die een continue opvolging van openstaande factuurbedragen en een optimaal resultaat garanderen.

Welke betaalmogelijkheden worden uw klant geboden?

Naast de klassieke betaalmogelijkheden, krijgt uw klant de modernste webservices te zijner beschikking om zijn betaling vlot te regelen. Gaande van e-mails en sms’en met online betaallink tot aanmaningsbrieven met QR-code om snel naar de online betaalpagina te gaan.

Kan u de dossiers opvolgen?

U krijgt een duidelijke rapportering op basis van KPI’s en heeft de mogelijkheid om elke dossier 24/7 te volgen via Intrum Web.

Glijdt Europa af naar een scenario van stagflatie?

In tijden van recessie en oplopende prijzen is inzetten op klantenbehoud cruciaal om uw omzet en winst te behouden.

 

Profiteer met onze White Label Collections oplossing van onze immense Financial Customer Care expertise en slaap op beide oren dat uw klanten behandeld worden op de manier die u wenst.

 

Lees hier meer over de dienst >

“Als externe partner helpt Intrum de klantenretentie optimaliseren. De klant van onze opdrachtgever merkt niks van de uitbesteding van de Financial Customer Care omdat wij de identiteit van onze opdrachtgever overnemen.”

Angelique Jahau, Implementation Manager Intrum Benelux

Wat mag u verwachten?

  • 1

    Klik op de knop in deze webpagina en vul het webformulier in.

  • 2

    Nadat alle gegevens over uw type klanten (B2B/B2B, Nationaal/Export,…) zijn verzameld, stuurt uw accountmanager u een prijsvoorstel. U ontvangt binnen 48u reactie van onze kant.

  • 3

    Nadat wij uw gehandtekende contract ontvangen, sturen wij u login gegevens voor ons online portaal en heldere instructies voor het transfereren van dossiers.

  • 4

    U kan van start! Via het online portaal bezorgt u uw dossiers in een handomdraai aan Intrum. De door ons ondernomen acties en geïnde factuurbedragen krijgt u te zien in een duidelijk overzicht.


Profiteer van de expertise van de markleider in kredietbeheer

De weg naar een financieel gezond bedrijf