Telecomsector

Focus op klantenretentie
Debiteurenbeheer telecomsector

Telecom: zelfs bij een groot aantal facturen garanderen wij een individuele aanpak

De telecomsector gaat met unieke uitdagingen gepaard, zoals het terugdringen van het klantenverloop en het garanderen van een uitstekende ervaring.

 

Hoe Intrum u de uitdagingen helpt aangaan >

AI in debiteurenbeheer telecombedrijven

Kunstmatige intelligentie (AI) als gids naar positief betalingsgedrag

AI zal een ondersteunende rol spelen bij het begeleiden van Belgische consumenten naar correct betaalgedrag, waarbij de nadruk ligt op het bouwen van bewustzijn en het aanbieden van oplossingen in plaats van strikte incassomaatregelen.

 

Toepassingen kunnen variëren van begrip voor financiële moeilijkheden tot het benadrukken van de gevolgen van laattijdige betalingen of het helpen bij de planning van het huishoudbudget. Intrum's recente overname van Ophelos illustreert de verschuiving naar innovatieve oplossingen, met AI als kerninstrument, om de uitdagingen in communicatie met debiteuren aan te pakken.
 

Hoe AI uw klanten schuldenvrij helpt worden >


Waarom kiezen voor Intrum?

Sociaal verantwoord incasseren


We zijn begaan met uw klanten


Focus op klantenretentie


Toonaangevende expertise binnen de sector


“Intrum biedt digitale oplossingen die tijd besparen en de cashflow verbeteren. Ons aantal wanbetalers is de laatste paar jaar enorm gedaald.”

Michael Wieladek, Senior Manager, Finance Operation, Sunrise Communications

Profiteer van de expertise van de marktleider in kredietbeheer

De weg naar een financieel gezond bedrijf