Verzekeringssector

Voor een optimale Customer Journey

Uw Combined Ratio verbeteren?

Door volop in te zetten op een optimale en klantvriendelijke client journey levert Intrum een belangrijke bijdrage aan het minimaliseren van uw  klantenverlies en het optimaliseren van uw klantretentie. Met een duidelijk meetbare impact op uw loyaliteit KPI’s tot gevolg! en … wat direct leidt tot een verhoging van uw premie-inkomsten.

 

Zo vebetert u uw Combined Ratio >

Debt Sales alternatief voor gerechtelijke invordering van uw schadedossiers

Het hoeft geen uitleg dat een goed proces van invordering een zeker escalatieniveau inhoudt zodat de moedwillige wanbetaler inziet dat er geen ontsnappen is aan zijn betalingsverplichting. Die escalatie mondt uiteindelijk uit in een weloverwogen proces van gerechtelijke invordering.

 

Maar niet iedereen is zo wild van gerechtelijke invordering want het is complex en tijdrovend. Bovendien weet u wel waar u begint maar niet waar u uitkomt qua opbrengst en kosten. Het gerecht werkt vaak traag.

 

Debt Sales als alternatief voor gerechtelijke invordering van uw schadedossiers >

 

 


Waarom kiezen voor Intrum?

Optimale Customer Journey


Ervaring met strategische projecten


Investering in technologie


Focus op klantenretentie


“Wij bieden een brede waaier aan diensten die zijn afgestemd op de behoeften van verzekeringsmaatschappijen. Overweeg gebruik te maken van uitbesteding in domeinen waar uw bedrijf niet in uitblinkt. U en uw medewerkers beschikken waarschijnlijk niet over dezelfde expertise of efficiëntie als Intrum, dat zich uitsluitend bezighoudt met Credit Management activiteiten.”

Guy Colpaert, Managing Director Intrum Benelux

Profiteer van de expertise van de marktleider in kredietbeheer

De weg naar een financieel gezond bedrijf