Lokale deurwaarder en advocaat halen betere resultaten bij gerechtelijke invordering

Elk arrondissement zijn eigen advocaat en deurwaarder

Volstaat het traject van minnelijke invordering niet? Blijft een wanbetaler hardnekkig weigeren te betalen? Dan start Intrum een traject van gerechtelijke invordering, als u dat wenst. Wij beschikken over een groot netwerk van lokale deurwaarders en advocaten waar wij mee samenwerken en die wij continu evalueren.

Lokale advocaat en deurwaarder gecoördineerd door Intrum

Een lokale advocaat en deurwaarder kennen veel beter het reilen en zeilen van de rechtbank binnen hun regio. Hun know-how en regionale verankering helpen de procedure versnellen en het resultaat verbeteren.

Wat als u schuldenaren in verschillende arrondissementen heeft?
Dan neemt het aantal advocaten en deurwaarders waar u mee samenwerkt snel toe! Het wordt een hels karwei om te communiceren met alle betrokken partijen.

Als u vertrouwt op Intrum, zorgt onze network coördinator dat alles vlotjes loopt en betrokken partijen goed met elkaar communiceren. Er is een perfecte terugkoppeling naar de schuldeiser omtrent de resultaten, wat geregeld unieke opportuniteiten voor proces innovaties oplevert.

Gebruikt u één vaste advocaat voor wanbetalerdossiers in heel België?

In dat geval loopt u toch tegen een aantal nadelen aan. Hij kent minder goed de rechtbanken buiten zijn eigen arrondissement en zal voor dossiers vaak een beroep doen op een confrator, wat de hele procedure kan vertragen.

Ontvang advies op maat van uw onderneming:

Maak een afspraak met onze expert in gerechtelijke invordering >

Spreek met een expert & verbeter uw inningsresultaten