White Label Credit Management

Klantenbehoud staat voorop: de klanttevredenheid moet te allen tijde worden bewaard, zelfs wanneer de klant wat moeilijker betaalt.

De uitmuntende ‘customer experience’ die Belgische bedrijven bieden tijdens het sales & marketing proces, willen ze vandaag doortrekken in de financiële afwikkeling van de verkoop. Klantenbehoud staat voorop: de klanttevredenheid moet te allen tijde worden bewaard, zelfs wanneer de klant wat moeilijker betaalt.

Een klantvriendelijk proces van facturatie & betalingsopvolging vergt echter forse investeringen in mensen, software, hardware, know-how, analytics en kantoorruimte. Daarom kiezen Belgische bedrijven steeds vaker voor een ‘White Label’ Credit Management oplossing buitenshuis, bij Intrum.

Wat is 'White Label' Credit Management?

Een White Label product is een product dat vervaardigd wordt door een anonieme producent maar verkocht door een ander bedrijf alsof zij het zelf geproduceerd hebben.

Dankzij het principe van White Labels, verkoopt uw favoriete supermarkt koekjes en yoghurt onder haar eigen merknaam zonder daarvoor te hoeven investeren in bakmachines of zuivelproductie.

Uw supermarkt bezit geen koekjesfabriek, heeft geen productie arbeiders in dienst en weet hoogst waarschijnlijk niet eens hoe die lekkere koekjes precies geproduceerd worden. De enige zorg die uw supermarkt heeft, is het vinden van een koekjesproducent die de beste kwaliteit biedt tegen een correcte prijs.

Met het ‘White Label’ Credit Management van Intrum, biedt u uw klanten de beste ‘Financial Customer Care’ die voor handen is zonder te hoeven investeren in mensen, software, hardware, know-how of kantoorruimte. In het Order to Cash Proces gebeuren alle contacten tussen onze mensen en uw klanten dan vanuit úw naam, zodat het lijkt alsof ze gebeuren door uw eigen mensen. Intrum blijft anoniem.

Contacteer ons en ontdek onze ‘White Label’ Credit Management oplossing: bied een optimale Customer Experience. Zonder te hoeven investeren in mensen, software, hardware, know-how of kantoorruimte.

White Label: een team van dedicated Customer Advisors

Intrum biedt met haar ‘White Label’ een op maat geschreven ‘Financial Customer Care’ oplossing waar uw klant op de eerste plaats staat en benaderd wordt met uw waarden.

U laat ons de zorg van uw ‘Financial Customer Care’ overnemen zodat u zich kan focussen op de groei van uw bedrijf. In alles wat wij doen, gaan wij voor een maximale klantenretentie zodanig dat uw klant “ klant” blijft!

Een team van dedicated Customer Advisors neemt het Order to Cash Proces van u over. Dit kan al starten vanaf het toesturen van de factuur maar eveneens vanaf de eerste dag betaalvertraging van uw factuur.

Bekijk ‘White Label’ Credit Management als een op maat gemaakte opvolging van uw klantenportefeuille waarin u bepaalt wat Intrum voor uw klanten kan doen. Intrum beschikt over een hele reeks van mogelijk te ondernemen acties die makkelijk naar uw noden kunnen vertaald worden.

White Label Credit Management: Hoe gaan wij van start?

We komen bij u langs en leven ons in – in uw DNA; door middel van opleidingen, analyse van uw systemen en vertaling naar de onze, door middel van Q&A.

Alle vragen die uw klant kan stellen, zijn al geborgen bij de voorbereiding. Use cases worden opgesteld. Stellen uw klanten nieuwe vragen, dan koppelen we terug naar u, de opdrachtgever. Alle afspraken worden mooi vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA).

Hoe gaan wij te werk?

Uw dedicated customer advisors beantwoorden inbound telefoons met uw bedrijfsnaam , gevolgd door hun eigen voornaam en: “Wat kan ik voor u doen?”

Zij beantwoorden uw klant zijn vragen, ook buiten de kantooruren. Dat kan gaan van een simpele kopie van de factuur tot het helpen om een betaling te verrichten. Het doel is de actieve klant te informeren en bij te staan.

Ook vragen via mail worden punctueel opgevolgd. Klantvriendelijkheid en de tone of voice  zijn ook hier topprioriteit.

Wanneer nodig, nemen onze customer advisors zelf telefonisch contact op met de klant (outbound) om hem te helpen en te informeren over de stand van het dossier. Ons call center maakt gebruik van nieuwe technieken, die een continue opvolging van openstaande factuurbedragen en een optimaal resultaat garanderen.

Naast de klassieke betaalmogelijkheden, krijgt uw klant de modernste webservices te zijner beschikking om zijn betaling vlot te regelen. Gaande van e-mails en sms’en met online betaallink tot aanmaningsbrieven met QR-code om snel naar de online betaalpagina te gaan.

U krijgt een duidelijke rapportering op basis van KPI’s en heeft de mogelijkheid om elke dossier 24/7 te volgen via Intrum Web.

Zoekt u een ‘Financial Customer Care’ oplossing? Neem contact op om ons White Label Credit Management te bespreken. Onze experts zullen samen met u op zoek gaan naar een oplossing die past bij uw bedrijf, want wij leven ons in – in uw DNA. 

Contacteer ons

Vraag prijsofferte

Vul de velden in en klik "verzenden":