Intrum neemt C&J Credit services over

Intrum uit Gent heeft C&J Credit services uit Lokeren overgenomen. C&J klanten maken nu deel uit van de grootste credit management familie met de vele voordelen daaraan verbonden.

Waarom deze overname?

De recente groei van C&J Credit management services creëerde de noodzaak aan een bredere organisatorische omkadering om de hoge standaard aan klantenservice te blijven waarmaken.

Voor Intrum betekent het groot aantal Vlaamse KMO’s in de klantenportefeuille van het overgenomen C&J Credit management services een belangrijke versterking op de strategische KMO-doelgroep.

“Het is logisch dat beide partijen elkaar gevonden hebben” vertelt Guy Colpaert, managing director van Intrum. “Intrum verstevigt hiermee haar positie in de Belgische KMO markt. De overname past in de groeistrategie van Intrum. Gezien de stabiele marktsituatie zijn overnames de snelste manier om te groeien en ons marktaandeel verder te vergroten.”

Welke voordelen biedt deze overname voor C&J-klanten?

1. Meer dan 4.000 Belgische KMO’s rekenen op de toegewijde opvolging van hun onbetaalde klantenfacturen door één van onze KMO team medewerkers. Uw garantie voor een financieel gezond bedrijf in 2016!
  2. Heeft u wanbetalers in het buitenland? Intrum recupereert uw geld in meer dan 180 landen. In Europa beschikken wij over 21 eigen kantoren met medewerkers die perfect de lokale taal, cultuur en gewoonten begrijpen. Buiten Europa werken wij met zorgvuldig geselecteerde partners, die onze deontologische regels onderschrijven.
  3. De toekomst is digitaal. Met Intrum Web beschikt u over “state-of-the-art” online tool om wanbetaler dossiers naar Intrum door te sturen, de status van dossiers op te volgen en rapportages te draaien waarmee u uw overste omver blaast.
  4. Intrum klanten ontvangen elke maand een elektronische nieuwsbrief boordevol tips die de financiële gezondheid van uw bedrijf helpen beschermen.
  5. Last but not least… bij Intrum rekent u op een maximaal incassoresultaat. Intrum benadert uw wanbetalers met de juiste boodschap op het juiste moment via het juiste kanaal. En daar komt het op aan als je wilt succesvol achterstallige factuurbedragen innen.

Meer over Intrum
Intrum is een beursgenoteerde Europese groep, expert in debiteurenbeheer en Credit Management. Zweeds van origine en al 90 jaar Europees en Belgisch marktleider.

We zijn dé referentie in het innen van onbetaalde facturen. Wij kennen 500.000 wanbetalers, en innen op jaarbasis meer dan € 100 miljoen in België. Onze kennis van de Belgische markt is uniek.

We maken het verschil door op basis van een grondige scan een aangepast invorderingsproces uit te werken dat maximale inning garandeert. In essentie verbeteren wij de financiële gezondheid van onze klanten.