Intrum Academy Webinar: Ontdek hét geheim van een succesvolle klantenbeleving

Op 25 maart 2021 organiseert Intrum een webinar dat toont hoe u een succesvolle Customer Experience Strategie implementeert doorheen uw ganse onderneming. Meervoudig wereldkampioen Sven Nys is gastspreker.

Deelname is gratis, maar er is een beperkt aantal plaatsen

Mis uw kans niet om dit unieke webinar bij te wonen. Registreer voor ons Webinar, ontdek hét geheim achter een betere klantervaring & ontmoet Sven Nys, meervoudig wereldkampioen.

Als u aan dit Webinar deelneemt, leert u:

  • Best practices voor een betere klantmotivatie 
  • Een plan voor een “Customer Journey” op maat
  • Efficiënter omgaan met uw klant doorheen uw ganse organisatie
  • 7 persona’s voor klanten, specifiek ontwikkeld als houvast voor wie op de financiële administratie werkt
  • 5 bruikbare “helper rollen” voor alle medewerkers die in contact staan met uw klant

 

Leer hoe een winnende Customer Experience strategie implementeren:

Reserveer uw plek >

 

Webinar 25 maart 2021 - Programma 10.30 - 11.30 uur:

  • 10.30 uur: Inleiding door Christophe De Boeck, Commercieel Directeur bij Intrum België
  • 10.35 uur: Sessie 1 - "Persona's en helpers: het geheim van een succesvolle customer experience strategie" door Sarah Dierkens, psycholoog en CRM-expert bij Intrum België
  • 10.50 uur: Vragen & antwoorden
  • 10u55: Sessie 2 - "Winnaars hebben altijd een plan" door Sven Nys, meervoudig wereldkampioen veldrijden
  • 11u25: Conclusies en afsluiting.