Wat vertellen Intrum'ers over hun werk?

Intrum'ers getuigen over hun werk. Wat houdt hun job in? En hoe bevalt die?
Ik krijg heel veel verschillende mensen met verschillende karakters aan de lijn. Wat je daarvoor nodig hebt, is empathie. Ik luister goed en help mensen te betalen en uit de problemen raken. Wat ik het leukste vind aan de job, is het sociale aspect. Je belt heel veel, praat heel veel en je gebruikt je talenkennis. De collega’s zijn supervriendelijk. Je wordt begeleid door een team coach. Het is een heel dankbare job die ik ook aanbeveel aan vrienden.
Caitlyn, Medewerker Collection Center
Dossiers beheren, ligt me echt. Ik hou van een correcte administratie en volg alles minutieus op. Een uitdaging voor mij in deze job is me kalm houden. Zelfs wanneer de persoon aan de andere kant erg boos wordt, moeten wij de kalmte bewaren. Dat lukt me tegenwoordig aardig. Op enkele maanden heb ik dan ook heel veel bijgeleerd: hoe ik geduld opbreng en actief luister, hoe ik mensen help schuldenvrij worden en hoe ik mijn persoonlijke bonus kan halen.
Delphine, Medewerker Collection Center
Toen in 2002 de incasso afdeling van Dun & Bradstreet werd overgenomen, ging ik aan de slag als debt collector bij Intrum. Ongeveer 80% van de dossiers die ik behandel zijn B2C-dossiers maar in openstaand bedrag vertegenwoordigen B2B vorderingen het grootste aandeel van mijn portefeuille. Via mijn job hou ik Belgische bedrijven gezond. Ik help faillissementen voorkomen en jobs redden. Daar ben ik best trots op.
Ronny, Debt collector

Ontdek onze vacatures