Aanpassing openingsuren door coronavirus 

Vanaf woensdag 25 maart is Intrum telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 17u zolang de coronamaatregelen van kracht zijn. Aan het loket ontvangen wij voorlopig geen klanten meer.

 

Hoe Intrum incasso anders aanpakt?

Incassobureaus hebben een kwalijke reputatie. Enerzijds zou hun macht beperkt zijn tot het sturen van aanmaningen en een telefoontje richting schuldenaar. Anderzijds zouden incassobureaus schuldenaren bestoken met berichten en intimideren. Een spierbundel die aanklopt bij de wanbetaler, u kent het cliché beeld ongetwijfeld.

Intrum, het Nr 1 incassobureau van België, herkent zich niet in dit beeld.

Drie essentiële punten waarop wij incasso anders aanpakken:

Contactability:
Intrum streeft ernaar dat wanbetalers zoveel mogelijk zélf contact opnemen om hun dossier te bespreken en/of de betaling te regelen.

Hoe Intrum het verschil maakt op vlak van contactability >

Scoring & segmentatie:

Intrum hanteert voor elke schuldenaar een aanpak op maat. De te hanteren invorderingsactiviteiten worden bepaald door een score die de “moeilijkheidsgraad” van de schuldenaar bepaalt.

Hoe predictive scoring Intrum helpt de juiste incasso aanpak kiezen >

Regionale dekking:

Bij Intrum wordt uw dossier in de legale fase behandeld door een lokale advocaat en gerechtsdeurwaarder, die perfect het reilen en zeilen binnen de rechtbank van dat arrondissement kent.

Lokale deurwaarder en advocaat halen betere resultaten >